Vyhledávání

Časté otázky a odpovědi

 
OBCHODNÍ DOTAZY

Jakým způsobem je zasílano zboží?

Zboží zasíláme Českou poštou ve formě obchodního balíku. Obchodní balík je možno sledovat a dohledat dle zaslaného podacího čísla zísilky.

Kdy mohu očekávat obdržení objednané zásilky?

Produkty jsou skladem, odesíláme jej nejpozději do 24 hodin od objednání. Dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Zásilka je tudíž doručena do 2 pracovních dnů od objednání.  

Co dělat když jsem zásilku do 2 pracovních dnů neobdržel?

Někdy se může stát, že zásilka se zpozdí o jeden den. Je také možné, že Váš popštovní doručovatel zboží nepředá nebo zásilku neoznámí. Proto se ujistěte, zda již není Vaše zásilka připravena na Vaší poště. Pokud tam zásilka není kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem, viz. kontakty.

Jaké je dopravné při objednání více položek zboží?

Vždy se platí pouze jedno dopravné, které je nezávislé na počtu pložek.

Co dělat, když jsem potvrdil objednávku formou - platba předem?

Vyčkejte přijetí e-mailu s veškerými údaji o platbě a proveďte platbu. Po přijetí platby Vám bude zboží expedováno do 24 hod. O odeslání zboží Vás budeme informovat.

Co dělat, když jsem potvrdil objednávku formou - dobírka?

Vyčkejte doručení zobží Českou poštou.

Jak je zboží baleno?

Produkty jsou zabaleny v kartónech. Proti nárazu je vložen měkký materiál tlumící nárazy. V případě větších zásilek je zboží odesláno ve více kartónech.

Je možný osobní odběr?

Samozřejmě, odběr zboží je možný ve Světlé nad Sázavou v pracovních dnech v uvedené pracovní době - viz. kontakty 

 

TECHNICKÉ DOTAZY

Jak připojím hrající produkty (sluchátka, reproduktory) hi Fun ke svému telefonu?

Produkty hi Fun (sluchátka, reproduktory) se připojují přes normovaný konektor 3,5 mm jack. Tento konektor naleznete na drtivé většině mobilních telefonů, Apple produktech MP3 přehrávačích a další spotřební elektronice. 

 

REKLAMACE

Reklamace řešíme na adrese firmy, uznané reklamace řešíme dodáním nového produktu nebo zcela novým náhradním dílem.

V případě jakéhokoli dotazu nebo nejasnosti nás kontaktujte na e-mailu resa@mybox.cz nebo gsm: 602.440.996.

 

 

 

© 2012 Všechna práva vyhrazena.